Як збільшити продажі в низький сезон та при цьому збільшити ADR на 41%
на прикладі курорту Арабатка Клаб, Азовське узбережжя
Проблематика, з якою до нас звернулися
Арабатка Клаб – курорт для усамітненого відпочинку преміум сегменту. 50 котеджів з панорамними вікнами розташовані вздовж узбережжя. Власний великий, широкий, піщаний пляж. Розвинена інфраструктура для різноманітного відпочинку: ресторан, кав’ярня, бар, фастфуд, дитячий клуб та кайт школа.
Керівниця готелю звернулася до нас з рядом проблемних питань:
→ Персонал та компетенції: пошук, утримання та короткостроковість зобов’язань.
→ Сезонне відкриття – як народження заново: дефіцит часу на контроль процесів у продажах та маркетингу.
→ Раннє відкриття продажів потребує витрат тоді, коли отримані передоплати хотілося б направити на підготовку об’єкта до запуску.
→ Відсутність серед власників на менеджменту готелю єдиного маркетингового бачення та відсутність стратегії розвитку цього напрямку.
→ Потреба в збільшенні притоку нових клієнтів.
→ Необхідність збільшення тривалості сезону.
→ Автоматизація, точніше її відсутність.
→ Розрізненість інструментів та складність контролю операційної діяльності.
→ Необхідність подальшого розвитку курорту та брак часу на операційний контроль усіх напрямків діяльності.
Що зробили
Що зробили
Результати
Результати
До початку співпраці | Перший рік співпраці | |
---|---|---|
Дохід | 8 000 000 грн | 12 000 000 грн ↑ 40% |
ADR | 1 491 грн | 2 111 грн ↑ 41% |
Середній період проживання | 3,93 ночі | 5,о5 ночей ↑ 28% |
Період роботи курорту | 1/05 — 1/09 | 25/04 — 25/09 ↑ 20% |
Розподіл часу замовника | Безпосереднє виконання силами керівниці та 1 броніста | Декілька годин на тиждень на обговорення звітності та відповідей на питання |
Вигода для курорту в видатках
До початку співпраці | Перший рік співпраці | |
---|---|---|
Винагорода ОТА та партнерів | 7% | 0% |
Оплата праці: відділ продажів, бронювання, маркетингу, експертиза revenue management, бухгалтер | 7% | 0% |
Адміністраційні витрати: фінансові (еквайринг), IT, сайт, тощо | 2% | 0% |
Рекламний бюджет та витрати на контент (СММ та просування) | 1% | 0% |
Сумарно | Загальні витрати - 17% | Комісія Hospitality Innovations - 13% |
Відгук
керівниці
Відгук
керівниці
Михайліна Яцкова