Пошукова реклама підійде тим, хто хоче досить швидко підвищити продажі та випередити своїх конкурентів в органічній видачі. Запуск PPC реклами показує результати майже моментально.
Цей вид реклами має широкі можливості «націлювання» на потрібну вам аудиторію за географічною ознакою, віком, інтересами, купівельною спроможністю та іншими параметрами, релевантними для вашого бізнесу.
Підбираємо ефективну стратегію
Знаємо як продавати готельні послуги
Націлюємо кампанії на продажі
З нами вже працюють
Наші клієнти
Наші клієнти
Що саме
Що ми
ми робимо
робимо
Визначаємося зі стратегією
Визначаємося зі стратегією
Відповідно до продукту готелю підбираємо необхідні рекламні інструменти, майданчики та підходи. Ми вивчаємо сезонний попит та активність конкурентів на ваш готель та обов’язково враховуємо це у плануванні.
Налаштовуємо аналітику
Налаштовуємо аналітику
Налаштовуємо усі необхідні параметри, події, звіти в Google Analytics, підключаємо до сайту через GTM та тестуємо якість даних. Особливу увагу приділяємо передачі даних про бронювання в систему аналітики.
Налаштовуємо кампанії
Налаштовуємо кампанії
Контекстна реклама в пошукових системах — це персоналізовані текстові оголошення, які бачить користувач у відповідь на свій запит у пошуку. Забезпечує сайт найбільш конверсійним трафіком, приводить «найгарячішу» аудиторію з уже сформованим попитом.
Банерна реклама — інструмент, що дає можливість показувати банери з вашим меседжем на різних інформаційних сайтах. Гнучкі налаштування таргетингу дають змогу показувати рекламу для збільшення впізнаваності бренду.
Оцінюємо результати
Оцінюємо результати
Ми вимірюємо та оптимізуємо усі запущені кампанії. Це включає аналіз поведінки користувача на мобільних пристроях, аналіз даних продажів в розрізі географії, рекламного майданчика. Завжди у фокусі: аналіз бренд-складової вашого бізнесу, ключові показники лояльної аудиторії, залучення нових покупців та аналіз конкурентів у ніші.
Ми використовуємо постійне та детальне тестування рекламних кампаній та інструментів, щоб безперервно підвищувати ефективність маркетингових активностей.