Рецепт зростання

Управління

Продажами

Рецепт зростання

Управління

Продажами

Наша команда стане надійним партнером для отримання додаткового прибутку

Ми беремо на себе залучення нових та активізацію постійних гостей від першої комунікації до успішного заселення в готель.

Ви маєте можливість зосередитися на роботі з гостями на місці та розвитку готелю. Безумовно, не забуваючи про час на сім’ю та власний відпочинок.

30 – 300%

більше продажів

20-40%

вищий рейтинг готелю

Отримайте фахову підтримку вже зараз

Допомагаємо отримати готель вашої мрії

На основі ваших цілей та специфіки готелю створюємо стратегію продажів та маркетингу, яка дозволить залучати більше гостей та використовувати потенціал готелю на максимум.

Організуємо проактивні В2В продажі

За допомогою команди продажів залучаємо до співпраці агентів, організаторів поїздок та івент-менеджерів. Організуємо продажі, котрі допомагають готелю вийти на цілорічну роботу.

Інвестуємо в маркетинг від 10 000$

Інвестуємо в просування вашого готелю. Ми максимально зацікавлені в отриманні високого прибутку, тому гарантуємо успіх нашими вкладеннями в спільну справу.

Працюємо за відсоток від продажів

Мінімізуємо ризики власників, бо заробляємо лише тоді, коли заробляє готель. Це гарантує легке прогнозування видатків та страхує керівників від непередбачуваних зовнішніх обставин.

Надаємо команду з 15 окремих спеціалістів

Залучаємо команду фахівців, які будуть залучені на різних етапах реалізації стратегії та розвитку готелю. Повний супровід від вашого особистого менеджера забезпечить контроль та постійний зворотний зв’язок.

Беремо на себе IT-рішення та автоматизацію роботи

Підключаємо ваш готель до автоматизованої системи продажів, контролю якості та звітності, яка працює та досягає поставленої мети без вас та дозволяє отримувати стабільно високі результати.

З нами вже працюють

Наші партнери

Що саме

Що ми

ми робимо

робимо

Залучення гостей

Залучення гостей

– Розробка цінової стратегії, акцій, спецпропозицій та турів

– Підключення або допрацювання взаємодії з ОТА та каналами продажів

– Розробка або доопрацювання сайту готелю

– Фото та відео зйомка

– Ведення та реклама в соцмережах

– Просування та реклама в Google

– Активні продажі для залучення груп та організаторів поїздок

– Контроль відгуків та реакція на негатив в мережі

Обробка запитів та бронювань

Обробка запитів та бронювань

– Розробка бази знань та стандартів обслуговування гостей

– Обробка замовлень 10/7

– Обробка звернень гостей за телефоном, в месенджерах та в соцмережах 10/7

– Контроль оплат та заїздів

– Збір зворотного зв’язку від гостей

– Контроль якості обслуговування, швидкості реакції на звернення гостей

Автоматизація та фіноблік

Автоматизація та фіноблік

– Налаштування багатоканальної телефонії

– Налаштування та ведення PMS

– Підключення CRM системи

– Автоматична звітність

– Технічний супровід сайту

– Розрахунок прогнозних та фактичних показників

– Аналіз показників та презентація результатів власникам

– Фінансовий контроль оплат за бронювання

– Прозорі звіти взаєморозрахунків

Дізнайтеся про наш досвід

Досягаємо

Успіху

Досягаємо

Успіху

Збільшили продажі в низький сезон та забезпечили зростання ADR на 41%

— Курорт Арабатка Клаб, Азовське узбережжя

Зменшили залежність від Booking.com на 41%

— Готель Вершина Карпат, курорт Драгобрат

Корисні поради

Спілкування з гостями в готелях: 9 способів його  покращити

Детальніше

8 Практичних методів збільшення кількості постійних гостей у вашому готелі

Детальніше →

Зрозумійте Guest Journey, щоб покращити враження про свій готель

Детальніше →

Приєднуйтеся до заходів

вже минув

Як не втратити прибуток під час кризи

Наші фахівці підготували матеріали, які допоможуть власникам готельного бізнесу тримати руку на пульсі та правильно розподіляти зусилля в умовах невизначеності. Спікерами виступлять Дмитро Скрипченко — засновник компанії Інновації Гостинності та Михайліна Яцкова — керівник курорту Арабатка Клаб.