Як готелю не втратити прибуток під час кризи

Наші фахівці підготували матеріали, які допоможуть власникам готельного бізнесу тримати руку на пульсі та правильно розподіляти зусилля в умовах невизначеності.

Що буде на вебінарі

1. Як планувати та заробляти в умовах невизначеності

Використовуйте фінансову модель готелю для того, щоб швидко реагувати на зміни, перевіряти можливі ефекти від управлінських рішень та знаходити резерви для виживання бізнесу в складних умовах. Також в рамках майстер-класу ми розберемо декілька успішних кейсів та нестандартних рішень.

 

2. Аутсорсинг продажів та маркетингу як інструмент розвитку бізнесу

На прикладі курорту Арабатка Клаб разберемо переваги, котрі готелі та їх власники отримують, коли передають на аутсорс роботи з продажів та маркетингу.

Діляться досвідом

Спікери

Спікери

Михайлина Яцкова

Chief Operations & Customer Experience

Розробила стратегію і концепцію школи готельного базового навчання www.michelle.school.

Стояла у витоків створення мереж «Premier Hotels» (4-5*) та «Reikartz Hotels & Resorts» (4*), де працювала над стратегією та першими мережевими стандартами обслуговування.

Досвід pre-opening та робота на посаді GM у готелях: Марко Поло 5* у Грузії, Пальміра Палас у Ялті, Berds Design Hotel у Молдові.

Дмитро Скрипченко

Owner & CEO

Засновник компанії Hospitality Innovations. Експерт з управління, маркетингу та сучасних технологій.

20 років розробки та розвитку власних проектів та IT-рішень на туристичному ринку України та світу:

  • рекламний портал nezabarom.ua
  • міжнародна система онлайн-бронювання дайвінгу divebooker.com
  • програмне забезпечення для організації продажів дайвінг-операторів inseanq.com

Організатор

Організатор

Hospitality Innovations

Hospitality Innovations

Компанія “Інновації гостинності” заснована у 2018 році.

В нашій команді зібрані найкращі представники української індустрії гостинності, які об’єднують; досвід стратегічного та операційного управління міжнародними і національними мережами готелів 4-5*, досвід з організації системи продажів та маркетингу для курортних готелів регіону Буковель та досвід розробки і застосування IT-рішень для автоматизації бізнес-процесів готелю.